Vakáció book tag

Ü d v   i s m é t ,   d r á g a   O l v a s ó !
Végül úgy döntöttem, hogy első posztom nem egy könyvkritika, hanem egy nyári hangulatú book tag lesz, amelyre a Pastel Blue and Chocolate Cake című blogon leltem rá. Nagyon megtetszett ez a rövid kis kérdéssor, szóval úgy határoztam, hogy kitöltöm, ha már ilyen nyárias hangulatba keveredtem a héten... Lássunk is hozzá! :)

1. Másmilyen hangulatú könyveket olvasol nyáron, mint a többi évszakban?
Abszolút nem jellemző, mindig épp azt a könyvet olvasom, ami felkelti az érdeklődésemet, évszaktól függetlenül.

2. Melyik könyvszereplővel nyaralnál szívesen együtt?
Hú, ez egy nehéz kérdés, de mondjuk, szívesen nyaralnék együtt valami jó kis könyves álompasival... Először gondoltam Evanre Rebecca Donovan Csak lélegezz!-trilógiájából, de mivel már két másik kérdésnél felhasználtam a sorozat egy-egy kötetét, inkább lemondtam róla, és helyette végül Joss Stirling Lélektársak-trilógiájának Xav Benedictjére esett a választásom.

3. Egy nyári hangulatú könyvborító?
A nem is olyan régen olvasott Boldogító lélegzet borítója nekem egyértelműen a nyarat juttatja eszembe.

4. Egy könyv, aminek címében szerepel az, hogy vakáció?
Emlékeim szerint nem olvastam ilyen könyvet, és nem szeretnék csak úgy, találomra beírni valamit, úgyhogy ezt a kérdést inkább félretenném.

5. Képzeld el, hogy a tengerparton ülsz, csodás az idő. Mit olvasol éppen?
Valószínűleg Kalapos Éva D.A.C. sorozatának legújabb részét, amely a Nem gyerekjáték címre hallgat, és nagyon szeretném már megszerezni... :) Egyébként olvashatnék bármit, mert nálam abszolút nem függ össze az általam olvasott könyv hangulata a környezetemmel, szóval igazából valószínűleg azt a könyvet olvasnám, amit amúgy is olvasok éppen, de... arra gondoltam, legyen a D.A.C., mert szeretem az írónő könnyed, fiatalos stílusát, a könyv pörgős eseményeit és izgalmas cselekményét, és ha nagyon kiakadok a végén, akkor legfeljebb belehajítom a tengerbe...

6. Egy kék színű borító - ég, tenger?
Ide Cynthia Hand Angyalfény című kötetét választottam, amit kábé ezer éve olvastam, és már alig emlékszem, miről szólt, de sebaj, a borító pont ide illik.

7. Egy sárga színű borító - homok, nap?
Először a Tűzpróba borítója ugrott be, majd rátaláltam egy szintén jó régen olvasott Narnia-kötetre, amely A ló és kis gazdája címet viseli, és emlékszem, nagyon szerettem néhány évvel ezelőtt. :)

8. Kivel mennél el egy pörgős hawaii buliba?
Bár a "pörgős bulik" világa nagyon nem passzol hozzám, ha muszáj választani, akkor megint csak Rebecca Donovan trilógiáját veszem elő, ugyanis ha feltétlenül el kellene mennem egy ilyen buliba, akkor mindenképpen a főhősnő - Emma - legjobb barátnőjét, Sarát vinném magammal.

9. Egy dal, amiről a vakáció jut eszedbe?
Nos, bár a számnak témájában semmi köze nincs a vakációhoz, néhány évvel ezelőtt, egy táborba tartó vonaton olyan szinten rongyosra hallgattam, hogy azóta is a nyarat juttatja eszembe. :)

10. Hány könyvet tervezel elolvasni a vakáció alatt?
Pontosan nem tudom megmondani, de igyekszem minél többet olvasni, ha már úgyis annyi szabadidőm lesz. :) Szeretném jóóó sok könyvön átrágni magam a nyári szünet során, mert így is jó néhány olvasatlan könyvem van, és rengeteg újabbat szeretnék még megvásárolni a nyáron, de persze azt sem szeretném, hogy a mennyiség az élvezet rovására menjen, szóval ami nem megy (mint például Alex Flinn Beastlyje), azt nem erőltetem.

10+1. Három kihívottad?
Név szerint nem hívok ki senkit, de aki szeretné megválaszolni ezt a jópofa kis kérdéssort, az tegye meg nyugodtan! :)

Nos, mára ennyi lettem volna... Hamarosan újra feltűnök majd a színen, ezúttal már tényleg egy könyvkritikával, addig pedig mindenkinek további kellemes nyarat kívánok,
A N N A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése